Watercares produkter tager udgangspunkt i vand. Det samme gør deres blå logo med de tre bølger.

Så blå var naturligvis den oplagte grundfarve – ligesom bølgerne var et fint æstetisk, visuelt og kommunikativt element at arbejde videre med.

Vi valgte at bruge bølgeformen fra logoet, hvor vi fletter bølgerne ind i hinanden i forskellige mere eller mindre transparente versioner.

Kunde: WaterCare ApS

Designlinje

At skabe et nyt visuelt udtryk på brochuremateriale, som kunden selv kan videreføre i sin egen marketingafdeling.

Det skaber et levende og dynamisk designudtryk. Kombineret med smukke natur- og bybilleder pointeres brochurens indhold og der skabes liv i designet.

Kontrastfarven er en frisk grøn – idet WaterCares produkter medvirker til et bedre miljø.

Kundens reaktion følger her... :-)

 

Udtalelse fra WaterCare:

“Parløb har udviklet et gennemtænkt og sammenhængende design til vores nye brochurer. Designet baner vejen for et helt nyt look som vi kommer til at følge fremover.

Arbejdet har fine detaljer og et meget professionelt udtryk.

De varmeste anbefalinger herfra…”

Læs hele udtalelsen under Referencer > Udtalelser...