Electrolux-annonce

TÆNK-kampagne

Opgave og briefing

Kampagne der synliggør Electrolux’ suverænitet med indtagelsen af de syv bedste placeringer i Forbrugerrådets TÆNK-test af støvsugere – heraf fire bedst-i-test.

  • Grundlæggende idé
  • Fastlæggelse af design
  • Design af annoncer til aviser, magasiner, diverse web-bannere, streamer til biler, roll-up banner samt facadebanner


Idé og design

Vi besluttede, at alle syv støvsugere skulle lines op for at understrege suveræniteten.

Desuden var vores ønske, at få støvsugerne til at fremstå levende og stolte – gerne med en “her-kommer-vi”-attitude.

Når man er kåret som de bedste i Danmark, om det så er i forbindelse med film, sport eller støvsugning, så fortjener man naturligvis at blive fejret og vist frem.

Og hvad er mere festligt end en catwalk i spotlightet på den røde løber og med konfettien dryssende ned?

At få kåret sine produkter som de syv bedste i markedet er fantastisk flot.

Så herfra et stort tillykke til Electrolux!