Helt basalt hjælper vi med visuelt – og tekstmæssigt – at formidle dit budskab i den udformning og på det medie, som rammer din målgruppe bedst.


Parløbs værktøjskasse

Vi benytter os af grafisk design, kreativitet, logik, viden og erfaring. Og ikke mindst din virksomheds indgående kendskab til produktet og målgruppen.

Vi ser det som et Parløb, hvor begge parter tilfører værdi og supplerer hinanden for at nå det fælles mål – og gerne lidt længere.


Hvorfor er kvaliteteten af jeres visuelle identitet så vigtig?

Ligesom med mad, spiser din kunde med øjnene først. Ser det ikke appetitligt ud, vælges en anden løsning.

Eller som i “klæder skaber folk”: Det afgørende førstehåndsindtryk, hvor muligheder kan tabes på gulvet.

Den visuelle identitet kan være med til at skabe en tillid og troværdighed, som gør det lettere at sælge produktet eller budskabet.

 

Grafisk kommunikation

Visuel udformning og formidling af et budskab til en målgruppe. On- eller offline.

 

Kommunikerer du dét, du tror?

Uanset om dit budskab skal forstås af medarbejdere, kunder, borgere eller noget helt fjerde, så er følgende punkter vigtige at tænke over:

  1. Har jeg respekt for min målgruppe?
    Husk, at målgruppen ikke har samme tid til og motivation for at sætte sig ind i dit budskab.
  2. Hænger det visuelle udtryk sammen med dét, du vil kommunikere og signalere?
    Det er svært at formidle et budskab om seriøsitet og kvalitet på en side, der ligner noget sat op i Word og med clipart.
  3. Henvender du dig tekstmæssigt, så læseren forstår, hvad du vil kommunikere?
    Måske kunne der med fordel skæres til, omformuleres og disponeres anderledes.


Ring til Anne Østergaard 7665 2000, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.