I dag er video et af de vigtigste redskaber, når man vil have et budskab ud over rampen.
Ikke mindst på de sociale medier.
Hvorfor animeret video?
Det er der (mindst) tre gode grunde til:
- Du bliver set og husket.
Visuelle indtryk bliver bearbejdet 60.000 gange hurtige end tekst. - Du når højere og længere.
Google belønner dig i form af større chance for at lande på side 1 i søgeresultaterne. På de sociale medier bliver video set, delt og liked på et meget højere niveau end statiske sider med tekst og billeder. - Du forstås hurtige og lettere.
Et komplekst budskab kan ved hjælp af animation kommunikeres, så det bliver forstået uden at tabe modtageren undervejs.
Animeret video
Kommunikation af komplekse budskaber ved hjælp af 2D-animation. Herunder storyboarding, indtaling, lyd og musik.
Hvad kan jeg bruge animeret video til?
- Animeret infografik
- Forklaring af koncepter eller produkter
- Bedre forståelse af data, fx i en årsrapport
- Undervisning og “How-to’s”
Og hvor?
- På de sociale medier
- På hjemmesiden
- På messer og i showroom
Vil du vide mere om animerede videoer og processen omkring udarbejdelsen, så ring til Anne Østergaard på 7665 2000.