Employer branding kampagne
Phønix Tag er sponsor af herrelandsholdet i håndbold – og de har længe haft et ønske om at bruge det mere aktivt i deres markedsføring.
Kort sagt lød brief fra vores kunde:
Vi vil gerne benytte en kendt profil fra herrelandsholdet i håndbold i en employer branding kampagne for Phønix Tag.
Det er endt ud i 6 videoer hvor vi sætter fokus på en række faktorer der er medvirkende til hvor godt du præsterer og trives i dit arbejde – uanset om du er prof. håndboldspiller eller ansat i en virksomhed.
Det er ord som:
- Ledelse
- Fremtid
- Udvikling
- Team
- Forventninger
- Talent
Se hvem det er på nedenstående link. Jeg kan afsløre, at han ikke bare er en god håndboldspiller – han kommer også med nogle ret gode betragtninger.
Kampagnen blev foldet ud på diverse sociale medier samt deres egen hjemmeside.
Ud over kampagnen med herrelandsholdsprofilen er der udarbejdet 3 andre videoer med medarbejdere fra Phønix Tag.
SoMe contentplan på tre kanaler og landingpage på phønixtag.dk
Pga. rettigheder kan jeg desværre ikke vise videoerne på vores egen side.