Problemer med mail til Parløb

Mandag den 10. august, kl. 10.30:

Problemet hos EWII skulle være løst og vi modtager mails igen.

Mails sendt til os siden onsdag i sidste uge begynder at tikke ind. Der kan dog gå et stykke tid, inden alle mails nået frem til os.

Og der vil sandsynligvis også være enkelte mails, som er returneret med en fejlmelding og derfor ikke når frem. Derfor håber vi, at du vil gensende din mail, hvis du skulle være i tvivl om, om vi har modtaget den.

Vi beklager ulejligheden.

 


 

Mandag den 10. august, kl. 9.55:

EWII har stadig ikke løst problemet, men arbejder fortsat på det.

 


 

Søndag den 9. august 2020:

EWII, som håndterer Parløbs internetforbindelse, har siden formiddagen onsdag den 5. august haft tekniske problemer på fiberforbindelser til kunder i Trekantområdet.

EWII har endnu ikke formået at løse alle problemer, hvilket uheldigvis medfører, at al indgående mail til vores mailserver er blokeret.

Vi har løbende presset på for en løsning, men indtil videre desværre forgæves.
 

Så har du sendt os en mail efter onsdag den 5. august, har vi ikke modtaget den. En midlertidig løsning er at sende mail til os på parlob.dk [at] gmail.com (parlob[dot]dk[at]gmail[dot]com).

Vi beklager ulejligheden.