Kundens ønske

En brochure som overgik alle de tidligere brochurer, som vi har lavet for Lintex – Pyha! :-). Et lidt blødere look, mere realistisk miljø, men dog stadig med fokus på at målgruppen er office og ikke living – og uden at miste Lintex-ånden.

Overholdelse af deres primære designlinje og farver.
 

“Vi har fått fantastisk respons på Flow-broschyren och det känns som ett lyft för Lintex.”

Gustav av Ekenstam, Produktchef/Marknad

 

Løsning

Lintex produkter kan bruges i alle miljøer, om det er magnet- og skrivetavler eller skærmvægge. At dele inspiration, information og viden, at søge nye løsninger sammen eller at indrette arbejdsmiljøet, så det tilgodeser alles behov. Fælles for produkterne er, at de kan være med til at gøre en forskel på arbejdspladsen. Derfor valgte vi at kalde brochuren “Work Flow” med undertitlen “In Flow. At Work.” Brochuren blev disponeret efter produkttype og således fordelt på 6 forskellige kapitler.

Kunde: Lintex AB

Inspirations-brochure: Kom i Flow

LINTEX AB udvikler og producerer indretningsprodukter indenfor visuel kommunikation og afskærmning til kontorer, uddannelsesinstitutioner og offentlige områder.
 

Vores opgave

Vores opgave omfattede alt fra projektledelse, grafisk koncept og design, disponering, tekstforfatning, valg af fotograf og stylist, logistik og indkvartering under fire dages fotooptagelser samt tryk af brochuren.

I forhold til opgavens omfang fik vi en kort leveringstid, der sigtede efter en messedato, så stram projektstyring var nødvendig.

Hvert kapitel med sin egen inspirerende overskrift:

  • In the beautiful shape of inspiration: Magnet- og skrivetavler i glas i en særlig afrundet form.
  • A colourful canvas for creativity: Magnet- og skrivetavler i glas i mange forskellige farver.
  • Ready to brainstorm everywhere: Flytbare whiteboardtavler.
  • The meetingpoint of great ideas: Stationære whiteboardtavler.
  • Sharing thoughts the tactile way: Opslagstavler i forskellige materialer.
  • Individual zones for deep focus: Skærmvægge.

De mange inspirerende billeder blev skudt over 4 dage på to forskellige locations. Fokus var på naturligt lys og hvordan produktet bruges – kombineret med lækkert regi.

De mange billeder fik masser af plads og luft i brochuren. Hertil tilføjede vi nogle branding-sider, dvs. sider med statements som ER Lintex og deres produkter::

  • Visualising thoughts
  • Seeking solutions
  • Supporting creativity
  • Encouraging interaction
  • Motivating innovation
  • Increasing productivity

Kunden er glad, vi er glade. Og vi glæder os til at se brochuren præsenteret på Stockholm Furniture Fair, men mest af alt glæder vi os til at se, hvad den kan gøre for salget.